


MARC O'POLO oznacza nowoczesną markę premium w segmencie ubrań casual. Wywodząca się ze Skandynawii, marka MARC O'POLO urzeczywistnia indywidualny styl, bliski idei przyświecającej jej założycielom: Wolność bycia sobą / The freedom to be yourself. Ta idea w połączeniu z preferencją w wykorzystaniu materiałów naturalnych, wysokiej jakości wykonania i wyjątkowych dodatków pozwoliła MARC O'POLO na ugruntowanie pozycji lidera wśród pozostałych marek na swoim segmencie rynku.
Założone w Sztokholmie w 1967 roku, MARC O'POLO stanowi dziś grupę marek tworzących kolekcje MARC O'POLO Modern Casual, MARC O'POLO DENIM, MARC O'POLO Shoes i MARC O'POLO Accessories, jak również licencjonowane kolekcje MARC O'POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior i Legwear.
Ze swojej centrali, polożonej na południu Monachium, w Stephanskirchen, MARC O'POLO zaopatruje 2 200 sklepów firmowych oraz międzynarodowych partnerów franczyzowych. Produkty MARC O'POLO są dostępne w ponad 30 krajach, włączając w to Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Holandię, Belgię, Finlandię, Norwegię, Irlandię, Francję, Chiny, Rosję i Polskę. Dodatkowo kolekcja MARC O'POLO jest także dostępna online w sklepach internetowych na terenie 20 krajów pod adresem www.marc-o-polo.com.