Timberland
Best Then. Better Now.
Jak w kazdej Firmie z dusza – nasza historia zaczela sie od marzenia pewnego szewca. Jego ambicja bylo stworzenie idealnych butów, które beda odpowiadac na potrzeby ciezko pracujacych ludzi. Tych, którzy nierzadko w ciezkich warunkach, ramie w ramie budowali potege Stanów Zjednoczonych.
Ów szewc nazywal sie Nathan Swartz. W 1962 roku kupil udzialy w malej, bostonskiej firmie obuwniczej. W kolejnych latach stal sie jej wlascicielem a do biznesu zaprosil swoich synów. Jeszcze w latach 60. udalo im sie rozpoczac produkcje butów innowacyjna metoda – bezszwowego laczenia cholewki z podeszwa. Tak narodzilo sie kolejne marzenie…
1973 rok okazal sie przelomowy. Po latach testów Sidney Swartz przedstawil swoim pracownikom buta dedykowanego wlasnie im. Model 10061. Solidnie wykonany, z zóltego nubuku, calkowicie wodoodporny. Wytrzymaly w kazdych warunkach. To poczatki Ikony, która w XXI wieku jest jednym z najczesciej podrabianych butów. Premium 6, 10061, Zólty But - podbil serca najpierw pracowników Timberland, nastepnie wszystkich Amerykanów i reszty swiata. Nazwa buta stala sie nazwa Firmy, która w kolejnych latach obserwowala, jak spelnia sie ich american dream.
Dlaczego Yellow Boot i cala marka Timberland stala sie ikoniczna? To autentycznosc, której nie da sie podrobic. To przywiazanie do tradycji i historii, która buduje sie zawsze wspólnie. To jakosc, która widac na kazdym etapie produkcji, a której efektem sa doskonale buty, ubrania i akcesoria, wykonane z najlepszych materialów. To innowacyjnosc, która w XXI wieku uzupelnia historyczne korzenie marki.
To takze szacunek dla otoczenia, w którym funkcjonujemy. W stosunku do ludzi, którzy z nami wspólpracuja. W stosunku do srodowiska, w którym dzialaja nasze fabryki. To wlasnie w poczuciu glebokiej odpowiedzialnosci za lokalna spolecznosc i ochrone ekosystemu wprowadzamy do naszych produktów zielone technologie, które wykorzystuja materialy pochodzace z recyklingu. Sadzimy drzewo za kazda pare sprzedanych butów. Wspólpracujemy z najlepszymi firmami jak Leather Working Group, które w procesie produkcji dbaja o poszanowanie praw czlowieka i ochrone srodowiska.
Jestesmy transparentni i wiarygodni. Cenimy szczerosc i gramy w otwarte karty. Chcemy byc marka odpowiedzialna spolecznie, dostarczajac naszym Klientom najlepsze, miejskie i outdoorowe produkty na co dzien. Wierzymy, ze zarówno oni, jak i my, wymagaja od zycia czegos wiecej.
Timberland. Best Then. Better Now.
Jak w kazdej Firmie z dusza – nasza historia zaczela sie od marzenia pewnego szewca. Jego ambicja bylo stworzenie idealnych butów, które beda odpowiadac na potrzeby ciezko pracujacych ludzi. Tych, którzy nierzadko w ciezkich warunkach, ramie w ramie budowali potege Stanów Zjednoczonych.
Ów szewc nazywal sie Nathan Swartz. W 1962 roku kupil udzialy w malej, bostonskiej firmie obuwniczej. W kolejnych latach stal sie jej wlascicielem a do biznesu zaprosil swoich synów. Jeszcze w latach 60. udalo im sie rozpoczac produkcje butów innowacyjna metoda – bezszwowego laczenia cholewki z podeszwa. Tak narodzilo sie kolejne marzenie…
1973 rok okazal sie przelomowy. Po latach testów Sidney Swartz przedstawil swoim pracownikom buta dedykowanego wlasnie im. Model 10061. Solidnie wykonany, z zóltego nubuku, calkowicie wodoodporny. Wytrzymaly w kazdych warunkach. To poczatki Ikony, która w XXI wieku jest jednym z najczesciej podrabianych butów. Premium 6, 10061, Zólty But - podbil serca najpierw pracowników Timberland, nastepnie wszystkich Amerykanów i reszty swiata. Nazwa buta stala sie nazwa Firmy, która w kolejnych latach obserwowala, jak spelnia sie ich american dream.
Dlaczego Yellow Boot i cala marka Timberland stala sie ikoniczna? To autentycznosc, której nie da sie podrobic. To przywiazanie do tradycji i historii, która buduje sie zawsze wspólnie. To jakosc, która widac na kazdym etapie produkcji, a której efektem sa doskonale buty, ubrania i akcesoria, wykonane z najlepszych materialów. To innowacyjnosc, która w XXI wieku uzupelnia historyczne korzenie marki.
To takze szacunek dla otoczenia, w którym funkcjonujemy. W stosunku do ludzi, którzy z nami wspólpracuja. W stosunku do srodowiska, w którym dzialaja nasze fabryki. To wlasnie w poczuciu glebokiej odpowiedzialnosci za lokalna spolecznosc i ochrone ekosystemu wprowadzamy do naszych produktów zielone technologie, które wykorzystuja materialy pochodzace z recyklingu. Sadzimy drzewo za kazda pare sprzedanych butów. Wspólpracujemy z najlepszymi firmami jak Leather Working Group, które w procesie produkcji dbaja o poszanowanie praw czlowieka i ochrone srodowiska.
Jestesmy transparentni i wiarygodni. Cenimy szczerosc i gramy w otwarte karty. Chcemy byc marka odpowiedzialna spolecznie, dostarczajac naszym Klientom najlepsze, miejskie i outdoorowe produkty na co dzien. Wierzymy, ze zarówno oni, jak i my, wymagaja od zycia czegos wiecej.
Timberland. Best Then. Better Now.