Wsparcie w zakresie:
*sprzedaży i obsługi osób odwiedzających Salon
*dbania o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami firmy
*dbania o wysoką jakość ekspozycji biżuterii
*obsługi kasy fiskalnej
*aktywnej obsługi procesu reklamacji
Nasze wymagania:
*doświadczenie w sprzedaży/obsłudze lub predyspozycje do pracy w tym obszarze
*wysokie zdolności komunikacyjne
*entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań
*wysoka kultura osobista
Mile widziane:
*doświadczenie w branży jubilerskiej
*doświadczenie w pracy w sieciach handlowych
*znajomość języka angielskiego
*gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
To oferujemy:
*nagrody dla najlepszych Salonów każdego miesiąca (program motywacyjny)
*szkolenia sprzedażowe i produktowe, wspomagające rozwój Twoich kompetencji
*współpracę z profesjonalistami(-kami), którzy(-e) pomogą Ci w zrozumieniu branży możliwości rozwoju umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi osób odwiedzających Salon, stylizacji, ekspozycji
*pracę dla rozpoznawalnej marki w otoczeniu ciekawych i innowacyjnych wzorów biżuterii
CV należy wysłać na adres norbert.wasielewski@salonyes.pl