Zawsze do -70%

Dzisiaj otwarte 9:00-20:00

Jeśli coś poszło nie tak z zakupem z powodu problemu technicznego lub zapomniałeś zeskanować swój kod QR w sklepie, możesz zdobyć punkty za zakupy za pośrednictwem aplikacji.
Wystarczy zatrzymać bilet i przejść do sekcji LIFEstylers > Moje rachunki i kliknąć „DODAJ NOWY BILET”, uzupełnić wymagane dane i dodać rachunek ręcznie. W ten sposób Twoje punkty zakupowe nie zostaną utracone i będziesz mógł je gromadzić. Rachunek można dodawać tylko w ciągu 15 dni od daty zakupu widocznej na samym bilecie. Po tych 15 dniach nie będziesz mógł gromadzić swoich punktów i otrzymasz komunikat o błędzie, taki jak „nie znaleziono rachunku”.
Opcja dodawania rachunków jest dostępna tylko za pośrednictwem aplikacji, nie Internetu.